esmaspäev, 20. aprill 2015

Kuidas mõjutab mind reklaam

Tänapäeval näeme reklaame kõikjal, näiteks internetis, ajalehtedes, poodides ning seda nimekirja võib jätkata lõputult. Tänapäeva ühiskond on justkui reklaamühiskond, peaaegu kõigele tehakse reklaami, sest inimene vajab tooteid ning äri müüki.
                Reklaamid on eelkõige selleks, et inimene teaks, et näiteks joogijanu kustutamiseks peab ostma just seda vett või mahla, sest see on parim ning sellele ei ole lisatud säilitusaineid. Inimesele on söök ja jook hädavajalikud ning ilma veeta ei ole võimalik elada. Söögita saab esialgu hakkama, kuid mitte kauaks, vaid mõned päevad. Tänu sellele ongi tootjad edukaid, kui teevad oma toodetele suured reklaamid ning panevad need välja kõikjale.
                Reklaamija eesmärgiks on oma kaupa müüa ning sellest tulu saada. Kui kauba järgi nõudlust ei ole, siis tooteid ei osteta ning äri läheb pankrotti. Selleks, et seda ei juhtuks, peab ettevõta tegema reklaami müüdavale kaubale. Tänapäeval elatubki ning saab toimida üks ettevõte ära reklaamidest, sest need mõjutavad üsna palu kauba nõudlust ja sellest oleneb firma kasum.
                Reklaame on väga erinevaid, ühed reklaamivad inimesi, näiteks valimiste eel on valimisreklaamid, teised reklaamivad erinevadi tooteid, mida nende firma pakub. Kõige enam häirivad mind valimisreklaamid. Need jätavad tunde nagu valetataks näkku. On üsna võimatu, et aastaga tõuseb alampalk 800€-ni. Kui seda müstilisel kombel suudetakse, siis võib arvata, et poes leivapätsi hind on ca 5€ ja liitri pudeli vee eest küsitakse 2€

                Reklaam on mõjutanud mind üsna palju. Poodi minnes janu kustutamiseks haarasin varem coca cola järele, kuid viimasel ajal olen mõelnud, et parim janukustutaja on endiselt vesi. Samamoodi on erinevate ilutoodetega. Ikka valin selle, mida on reklaamitud ja laialt tuntud. Ma ei tea millest see valik tuleneb, aga endaga on raske hakkama saada, kui käsi haarab 15€ ripsmetušši järele kui sama hea töö teeb ka 7€-ne. Reklaam on justkui ajusoppi kinni jäänud ning tänu sellele tegutseme automaatselt nii poes riiulitevahel jooki valides kui ka e-poest oste sooritades.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar