Tänapäeval näeme reklaame kõikjal, näiteks internetis,
ajalehtedes, poodides ning seda nimekirja võib jätkata lõputult. Tänapäeva
ühiskond on justkui reklaamühiskond, peaaegu kõigele tehakse reklaami, sest
inimene vajab tooteid ning äri müüki.
Reklaamid
on eelkõige selleks, et inimene teaks, et näiteks joogijanu kustutamiseks peab
ostma just seda vett või mahla, sest see on parim ning sellele ei ole lisatud
säilitusaineid. Inimesele on söök ja jook hädavajalikud ning ilma veeta ei ole
võimalik elada. Söögita saab esialgu hakkama, kuid mitte kauaks, vaid mõned
päevad. Tänu sellele ongi tootjad edukaid, kui teevad oma toodetele suured
reklaamid ning panevad need välja kõikjale.
Reklaamija
eesmärgiks on oma kaupa müüa ning sellest tulu saada. Kui kauba järgi nõudlust
ei ole, siis tooteid ei osteta ning äri läheb pankrotti. Selleks, et seda ei
juhtuks, peab ettevõta tegema reklaami müüdavale kaubale. Tänapäeval elatubki ning
saab toimida üks ettevõte ära reklaamidest, sest need mõjutavad üsna palu kauba
nõudlust ja sellest oleneb firma kasum.
Reklaame
on väga erinevaid, ühed reklaamivad inimesi, näiteks valimiste eel on
valimisreklaamid, teised reklaamivad erinevadi tooteid, mida nende firma pakub.
Kõige enam häirivad mind valimisreklaamid. Need jätavad tunde nagu valetataks
näkku. On üsna võimatu, et aastaga tõuseb alampalk 800€-ni. Kui seda müstilisel
kombel suudetakse, siis võib arvata, et poes leivapätsi hind on ca 5€ ja liitri
pudeli vee eest küsitakse 2€
Reklaam
on mõjutanud mind üsna palju. Poodi minnes janu kustutamiseks haarasin varem
coca cola järele, kuid viimasel ajal olen mõelnud, et parim janukustutaja on
endiselt vesi. Samamoodi on erinevate ilutoodetega. Ikka valin selle, mida on
reklaamitud ja laialt tuntud. Ma ei tea millest see valik tuleneb, aga endaga
on raske hakkama saada, kui käsi haarab 15€ ripsmetušši järele kui sama hea töö
teeb ka 7€-ne. Reklaam on justkui ajusoppi kinni jäänud ning tänu sellele tegutseme
automaatselt nii poes riiulitevahel jooki valides kui ka e-poest oste
sooritades.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar